Jack Wolfskin Romania – pasiune pentru îmbrăcăminte și echipament funcțional în aer liber.
Marca Jack Wolfskin, înființată la Frankfurt pe Main în 1981, este unul dintre principalii furnizori de încălțăminte, îmbrăcăminte și echipamente de exterior de primă clasă din Europa.
Cu pasiune, Jack Wolfskin prezintă produse remarcabile din punct de vedere tehnologic și la modă pentru experiențe durabile în aer liber.
Marca cu logo-ul emblematic al piciorului de lup combină funcționalitatea inovatoare cu un design elegant și atractiv .
Producătorul, cu sediul în Idstein, Hessen, din 1997, se bazează pe expertiza sa și pe mulți ani de experiență practică. Aparține de gama extinsă Jack Wolfskin:
- îmbrăcăminte exterioară de încălzire și de protecție cu jachete, pulovere, cămăși și pantaloni;
- încălțăminte rezistentă la intemperii, confortabilă și sportivă în aer liber sau pentru drumeții;
- lenjerie de corp funcțională și accesorii de la pălării la mănuși, de asemenea;
- rucsacuri moderne de tot felul, bagaje, corturi, saci de dormit și alte echipamente.
Colecțiile Jack Wolfskin, care sunt vândute în întreaga lume, sunt orientate către nevoile individuale ale clienților care sunt mobili în orice moment al anului.
Ele conving femeile, bărbații, tinerii și copiii cu protecția optimă împotriva intemperiilor și confortul excelent la purtare.
Sunt tovarășul perfect pentru excursii sau expediții alpine solicitante și pentru drumeții prin pădurile locale.
Ca brand, Jack Wolfskin reprezintă un stil de viață contemporan în viața de zi cu zi și în timpul liber. Astăzi jachete, pantaloni și rucsacurile pot fi găsite pe platourile Patagoniei, precum și pe drumurile din jungla orașelor.
Jack Wolfskin este unul dintre principalii furnizori de îmbrăcăminte, încălțăminte și echipamente funcționale pentru exterior în Europa.
Ideea de bază a tuturor produselor Jack Wolfskin este de a combina cea mai bună funcționalitate posibilă cu un nivel ridicat de confort. În acest scop, compania dezvoltă în mod constant noi tehnologii de materiale optimizate, specifice funcției, în cooperare cu sportivii experimentați. Pentru ca oamenii să poată continua să se bucure de aventurile lor în natură.
Istoria mărcii Jack Wolfskin începe în 1981 în singurătatea din Alaska. Câțiva prieteni din Frankfurt Main au plecat într-o călătorie prin țara înghețată. Au urmat urmele cercetătorilor care au venit din toate părțile lumii la începutul secolului al XIX-lea pentru a găsi o bogăție mare în îndepărtata Alaska.
Prietenii de la Frankfurt nu căutau avere, ci o aventură. O aventură pe care jurnalistul și autorul Jack London a trăit-o și a descris-o în cartea sa „Call of the Wild”.
Printre ei se număra și Ulrich Dausien din Hanau, care pe atunci avea 24 de ani. La acea vreme, avea deja un mic magazin pentru haine de trekking și echipament outdoor în Frankfurt. Aventurierii erau, prin urmare, bine echipați pentru drumul lor.
Într-o zi au prins un somon mare și și-au făcut prada la grătar. Cu parfumul au adus un urs în tabăra lor. Își dorea somonul pentru el.
Această întâlnire nu numai că a lăsat o cicatrice pe sprânceana, ci i-a inspirat și pe prieteni. Mai târziu, când și-au petrecut aventura în jurul focului de tabără, s-au simțit ei înșiși ca Jack London. Au vorbit despre amprenta ghearei ursului care acum va fi văzută pentru totdeauna pe pielea lui Dausia. „Bearskin” a devenit „Wolfskin” și, în combinație cu marele lor model Jack London, au inventat în cele din urmă Jack Wolfskin.
Inițial, Jack Wolfskin a devenit numele mărcii proprii a magazinului de trekking Dausien „Sine” din Frankfurt. Ulrich Dausien, angajații săi de la Sine și prietenii săi au continuat să dezvolte brandul. Au testat produse în afacerile lor și le-au îmbunătățit continuu.
Combinația dintre funcționalitate și confort era prioritatea sa pentru ea. Invenția jachetei duble de către Ulrich Dausien și echipa sa a devenit un top seller absolut. Pentru prima dată a existat o jachetă rezistentă la intemperii, a cărei căptușeală interioară poate fi introdusă și scoasă cu ajutorul unui fermoar.
Mărfurile cu sigla piciorului de urs au devenit rapid atât de populare încât au crescut dincolo de Sine. În 1991, Ulrich Dausien și-a vândut marca companiei americane Johnson Outdoors și Jack Wolfskin a devenit o companie independentă.
În 1993 s-a deschis primul magazin Jack Wolfskin la Heidelberg. În sistemul de franciză, magazinele Jack Wolfskin au apărut treptat în toată Europa și, din 2009, chiar și în Asia. Acum sunt în jur de 922 de magazine în 156 de țări.
Sediul Jack Wolfskin se află în Idstein din 1997. Astăzi proprietarul este holdingul american Blackstone. Director executiv (CEO) este Melody Harris-Jensbach. Numele corect al companiei este pur și simplu Jack Wolfskin.
Gama de produse
Jack Wolfskin este un adevărat all-rounder în aer liber. Marca cu talpă de lup oferă îmbrăcăminte adecvată din cap până în picioare și echipament pentru aventuri în aer liber, indiferent dacă accentul este pus pe aspectul sportiv sau pur și simplu vrei să te bucuri de natură.
Când vine vorba de îmbrăcăminte de exterior, Wolfskin continuă să se bazeze pe combinația de funcționalitate și confort. Spre deosebire de trecut, tendințele modei joacă astăzi un rol activ și la jachetele Jack Wolfskin.
Într-un magazin Jack Wolfskin din Romania se oferă îmbrăcăminte funcțională, de exemplu geci pentru femei cu cusături care îmbrățișează imprimeuri în culori și nuanțe moderne. Prin urmare, hainele de iarnă Jack Wolfskin nu sunt potrivite doar pentru activități sportive în exterior, ci sunt ușor de purtat în viața de zi cu zi și în timpul liber.
Celebra jachetă are dublu fermoar și un strat 3 în 1. Este încă disponibil la Wolfskin în România.
Acum sunt la vânzare geci de iarnă în toate variantele, culorile pentru toți iubitorii de natură.
Echipamentul Jack Wolfskin susține persoanele active în activitățile lor într-o varietate de moduri.
Există rucsacuri și genți pentru fiecare scop. Corturi pentru o singură persoană pana la corturi familiale, saci de dormit cu puf sau din fibre sintetice pentru temperaturi exterioare înghețate.
Fie pentru vreme ploioasă, sporturi de iarnă, alpinism, drumeții sau o plimbare prin oraș, Jack Wolfskin oferă, de asemenea, pantofii potriviți.
De la cizme de munte impermeabile la cizme de drumeție rezistente sau pantofi de alergare confortabili, toată lumea va găsi ceva potrivit pentru aventura sa afară.
Tehnologia unei geci de iarnă Jack Wolfskin
Firma de articole sportive Jack Wolfskin realizează funcționalitatea produselor în mare parte cu propriile sale tehnologii.
În plus față de jacheta dublă 3-în-1 cu funcție de închidere, materialul Texapore este popular și cunoscut de lumea sporturilor de iarnă.
Texapore este disponibil sub formă de acoperire ca o membrană. Materialele Texapore sunt extrem de impermeabile, rezistente la vânt și respirabile.
Texapore este, de asemenea, disponibil în diferite intensități. „Texapore Infinity”, de exemplu, se caracterizează prin respirabilitate deosebit de mare.
Geaca Texapore Hyproof, pe de altă parte, este extrem de rezistentă la apă, cu un grad de 3000 mm sau mai mare. Materialele Texapore Air sunt deosebit de permeabile la aer.
Alte tehnologii funcționale de la Wolfskin includ ACS – un sistem climatic pentru rucsacuri.
FLEX MOTION este un sistem flexibil de transport al transpirației corpului pentru sporturi active precum ciclism, alergare pe traseu și drumeții rapide.
Pentru produsele etichetate cu puf de înaltă calitate, Jack Wolfskin folosește puful ca material de umplere și izolare.
Materialul Down oferă un raport foarte bun căldură-greutate, putere termică ridicată, volum mic de ambalare, etc.
Conștientizarea și durabilitatea mediului
Jack Wolfskin produce haine de iarnă care sunt concepute pentru a spori bucuria de a experimenta natura.
Prin urmare, a fost un principiu al companiei de la început să polueze natura cât mai puțin posibil prin producția sa de haine.
O altă preocupare este asumarea responsabilității sociale pentru persoanele care lucrează pentru Jack Wolfskin.
Compania cu geci de iarnă Jack Wolfskin rezumă angajamentul ecologic și social sub termenul „Responsabilitate corporativă”.
Scopul companiei este de a “păstra poluarea ecologică cât mai scăzută posibil”.
Pentru a face acest lucru, Jack Wolfskin își reduce emisiile de CO2 pas cu pas.
Compania de imbracaminte Jack Wolfskin este membru al Fundației Fear Wair din 2010, al cărui scop este îmbunătățirea condițiilor de muncă în industria textilă.
În 2011, Jack Wolfskin devine partener de sistem al laboratorului Bluesign, care își propune să creeze transparență în lanțul de aprovizionare cu textile în ceea ce privește protecția consumatorilor, siguranța muncii, apele uzate și aerul evacuat.
În plus, Bluesign obligă firmele partenere să utilizeze numai substanțe chimice ecologice, care economisesc resursele și care nu pun în pericol sănătatea.
Viitorul acestor haine de iarnă
Scopul lui JACK WOLFSKIN este de a elimina complet poluanții din procesele de producție până în 2020 și de a scăpa complet de fluorochimici (PFC).
În acest scop, compania cooperează cu Centrul Helmholtz pentru materiale și cercetăre și cu Universitatea Fresenius de Științe Aplicate în domeniul producției sale.
Jack Wolfskin este deja foarte aproape de obiectivul „100% fără PFC”: toate produsele de îmbrăcăminte pentru iarnă sunt deja complet fără PFC.